Csipetcsapat - Eszti

Egy régi restanciánkat pótolnánk, íme:

Becenevem: Eszti, Gömböc lány
Munkaköröm: animátor szervező
Családi állapotom: boldog… J
Horoszkópom: szűz





Kedvenc filmem: Mona Lisa mosolya, Thomas Crown ügy
Kedvenc könyvem: Inkább kedvenc íróim vannak: Bronte, Austen, Philipp Pulmann, Fforde, Rowling, és az Erzsébet kori történelmi regények…mindegy, csak hosszú vagy sok részes legyen

Kedvenc ételem: Marhahúsleves: a husi almakompóttal és krumplipürével, rakott zöldbab fokhagymás csirkecombbal, és minden, ami desszert (olyan Gombóc Artúrosan), de főleg a csokoládés trüffel, marcipán, pillecukor
Kedvenc italom: Különféle teák, forró csoki
Kedvenc zeném: „Mindenevő” vagyok, de főleg populáris zenét hallgatok, tanulás/munkaközben klasszikusokat és Lindsey Stirlinget, télen pedig Norah Jones-t

Ezt csinálom, amikor nem dolgozom: Olvasok: mindenhol, bármikor, gyakorlatilag függő vagyok. De szeretek utazni (vonattal), túrázni, biciklizni, könyvtárba járni, fényképezni, barátokkal főzőcskézni és társasjátékozni: Catanban verhetetlen vagyok.

Ide jártam iskolába: A 2. kerületben a Fillérbe 8 évet, utána a 12. kerületi Arany János Gimnáziumban 4 évet húztam le. Mindig gyerekekkel és rendezvényekkel szerettem volna foglalkozni, így célirányosan végeztem a további tanulmányaimat: az ELTE PPKn végeztem andragógus-művelődésszervezőként, majd újabb 4 év után az ELTE TÓK-on tanítóként (igen, szeretnék majd tanítani is).

Sportolok: Hetente párszor barátnőmmel elmegyünk fitness órákra, munka előtt vagy után.
Ide utaznék a legszívesebben: A világ nagy, tehát a lista hosszú: Párizs, Barcelona, Vatikán, Hollandia, fények az Északi-sarkon, Kuba, Kanada, Ausztrália, Tibet, Japán…

Amit szívesen kipróbálnék: Egy nyáron lóval körbejárni kis hazánkat. Elmenni egy fotós tanfolyamra, majd körbefotózni a legszebb helyeket.
A legemlékezetesebb rendezvény élményem: Sok ilyen is van, mert már több mint 10 éve vagyok a cégnél. A kedvenceim az ottalvós rendezvények. Egyszer például egyik este eljátszottam kedves animátor társam összes zsetonját Black Jackben (nagyon jó móka volt). Ez a rendezvény azért is volt emlékezetes, mert pakolás után felvittek minket egy kosaras emelővel 25 méter magasra, ahol nagyon féltem.


Mit szeretek legjobban a munkámban: Izgalmas hétről-hétre újabb rendezvényekkel megtölteni a lapomat, és látni, ahogy minden apró részlet a remek csapatmunka eredményeként a helyére kerül. Szeretem a kora reggeli iroda hangulatát, amikor még gőzölög a reggeli kávé, és tudod: az előtted álló húzós nap még nem kezdődött el, de bármi lehet belőle. Szeretem, amikor rendezvényen a színpadra állhatok és játszhatok az emberekkel, vagy amikor házigazdaként kell rohangálni és a legszürreálisabb problémákat is megoldani. 

posted under |

0 megjegyzés:

Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal

Látogatóink száma

Rendszeres olvasók